niedziela, 24 października 2010

Szacunek i godność => medytacja





Szanuję siebie. Otwieram się na szacunek.
Opłaca  mi  się szanować siebie. To dla mnie zawsze bezpieczne i zawsze  korzystne,  Kiedy  szanuje siebie - przejawiam miłość do siebie.  Kiedy  szanuje  siebie  -  inni  też  mnie  szanują. To wspaniałe móc cenić, szanować i kochać siebie samą.
Kocham,  cenię  i  szanuję  siebie, niezależnie od opinii innych ludzi.  Kocham, cenię i szanuję siebie, niezależnie od sytuacji. Mogę  i  potrafię  kochać i szanować siebie niezależnie od tego, jakie  mam  wyobrażenie  na  swój temat. Świat kocha mnie taką, jaką jestem. Poddaję się miłości Boga i otwieram się na to, aby to właśnie Natura nauczyła mnie głębokiego szacunku i godności.
Godność to przebaczenie i czystość.
Godność to prawdomówność.
Godność to życzliwość.
Godność to pragnienie i uwielbienie życia .
Godność  to  odwaga  bycia  sobą,  w  zgodzie  z wewnętrznym planem i porządkiem.

Saita (zmodyfikowałam tekst)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz