sobota, 23 października 2010

Sen

Natchnęło mnie, żeby zadać kartom takie malutkie pytanie:
Nic wielkiego, po jednej karcie na temat mojego snu. Byłam ciekawa jak przedstawi to Tarot. Że sny się interpretuje za pomocą kart to wiem, ale bynajmniej mnie to nie pociąga... Moje sny są takie jak filmy, lubię je przeżywać, ale nie lubie do nich wracać, bo czekają na mnie kolejne;)


1. W takiej pozycji zasypiam: 6 mieczy


powinna być odwrócona, ale nie odwracam. Zasypiam na plecach, zawsze głowa przechylona w prawą stronę, noga wysunięta w ten sposób. Ręce blisko siebie, często przygarnięte.

2. W takiej pozycji już śpię: 5 denarów


na boku, znowu jedna noga lekko ugięta. Możliwe, że nieco wyżej, tego nie jestem w stanie udowodnić. Padnięta zawsze jestem, bo:

3. Żywiołowość podczas snu (taki mam charakter spania):

wiercę się przeraźliwie, tak że po mojej stronie, nigdy  z rana, nie ma już prześcieradła.
Spalam kalorie, wiercę się, przemieszczam i kumuluję energię na rano. I często mi w nocy gorąco, choć gdy zasypiam jest przeraźliwie zimno, tak że często przykrywam się jeszcze kocem.


Zbadałam jeszcze Pabla i moją siostrę. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak obserwować.


Jest śliczn noc
Idę spać, dobranoc:)

4 komentarze:

  1. :) Witaj! Masz może tę samą talię co ja? Initiatory Tarot of the Golden Dawn?? Pozwolę sobie dodać blog do obserwowanych :) Jest bardzo ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie czytam informacje, ktore dopisujesz przy Twoich kartach:). To moja druga talia, kiedys znalazlam ja na internecie i nie moglam oderwac od niej oczu. Wszystkie karty do mnie mowily. Zastąpiłam nią Readera, teraz dokupilam Osho wiec urzywam 2ch.
    Mam 4talie to juz ...przesyt;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja 3 talie kupilam, zaraz po tym jak opisalas ja na blogu. Potem zastanawialam sie co mnie opetalo, teraz czeka w szufladzie, moze kiedys sie skusze na bardziej pikantne rozklady. Jakos na spotkania z kolezankami jej nie zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Jest kobieca bardzo.... Zakochałam się od pierwszego spojrzenia, teraz mi się spodobała talia Elemental Tarot.. też takie "komiksowe" rysunki.. tylko nie mogę nigdzie znaleźć talii w całości ..

    OdpowiedzUsuń