niedziela, 10 października 2010

Miłosne igraszki + rozkład

Moja przygoda z Tarotowym seksem zaczęła się gdy odwiedzając zalinkowanego bloga: http://tarotmojapasja.blogspot.com/
moją uwagę przykuła karta Kapłanki. Była na tyle niezwykła, że nie mogłam oderwać od niej oczu. Chodziłam jak zaczarowana. Przeglądałam też inne karty o tematyce erotycznej, ale postanowiłam zakupić właśnie tę talię - Decamerone Tarot. Potem jak ręką odją i pomyślałam, że jestem szalona. Karty są rubaszne, zabawne, ale czy da się nimi wróżyć jeszcze nie wiem. Przyznaję, że brakuje m czegoś takiego:






nie mówię, że seks to tylko coś duchowego, ale dla mnie to nie tylko ciekawe wygibasy;). Jednak karty się przydadzą, mam nadzieję;). Sama sobie raczej na kwestię seksu nie wróżyłam, ale wiem że moje koleżanki ucieszy taka talia.
Podoba mi się bardzo Wieża - jest taka sielankowa, przyjemna. I jakby nie było życowa. Kochankowie (w aspekcie zdrady czy też zwykłego podglądactwa), 2 kielichy - czerpanie i zabawa dwojga przychylnie nastawionych do siebie ludzi, 9 buław, Księżyc - ucieczka w pośpiechu- czy zupełnie nietypowy Wisielec - kobieta na huśtawce.

A co ja myślę o seksie - że każdy ma inne doświadczenia i innej palety barw szuka. Ja na przykład jako dziewczynka, później panna miałam bardzo nieprzychylny stosunek do cieesności. Wynikało to z wielu rzeczy. Jednak teraz mogę to docenić i przede wszystkim cieszyć się z pokonania własnych barier.

Dla jednych seks to przyjemność odreagowania, podzielenia się sobą, radość. Skupienie na sobie czy partnerze. Dla innych to potrzeba chwili, zmagania z sobą czy stres.

Dlatego wymyśliłam rozkład, ażeby sprawdzić co i jak:

A - kwerent
B - osoba o która pyta
1. Stosunek B do seksu przyjęty od rodziców
2. Spojrzenie B na seks (co mysli, jak odbiera itd)
3. Nabyte przez B doświadczenie
4. Ograniczena (fizyczne / psychiczne)
5. Na co B zwraca uwagę, co jest ważnego dla B w seksie
6. Dopasowanie A i B
7. B w grze wstępnej
8. B po stosunku
9. Esencja milosci A i B


i można było by dodać 10 - skutki bądź co z tego wyniknie - w sensie czy będzie ciąg dalszy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz