wtorek, 8 lutego 2011

Eliminacje

Oglądałam wczoraj amerykańską wersję Top Madel z Tyrą Banks (trafiłam na końcówkę - ocenę Jurry i eliminacje 6ciu uczestniczek). Leżałam już włóżku kiedy postanowiłam zajrzeć w karty ( proste pytanie, szybka odpowiedź). Program lubię, bo uczy mnie jak zarządzać innymi ludźmi, jak przedstawiać siebie (w pracy).  To samo podoba mi się w programie "Gotuj z Magdą Gesler". Idealne managerki, dużo można się od nich nauczyć, choć są dość "inwazyjne"...;)

"Dziewczyna, która o dpadnie":
10 Buław
10 Mieczy

Rydwan, pozycja odwrócona
10 buław + Rydwan (odwrócony) + 10 mieczy
Przede wszystkim karty mówią o tych kilku chwilach, o samej eliminacji. Dziewczyna o której mowa stoi po środku, jej karta jest odwrócona co oznacza przegraną. Kartę okalają dwie dziesiątki - zapowiadające koniec cyklu. Z drugiej strony, karty mówią że teraz jej się nie udało, ale nie oznacza to końca kariery. Co prawda nie są bardzo sprzyjające...Dziewczyna była bardzo żywiołowa, ale stawała się coraz mniej wyrazista (10 buław) na tym etapie. Mimo że się bardzo starała...Przeszkadzało jej może to tempo i wymagania, musiałaby dłużej pracować, a wszyscy w tym programie oczekują szybkich rezultatów.
Koniec udręk. Pamiętam, że płakała (10 mieczy). Powiedziała: "To jeszcze nie koniec mojej walki", "niestety ja nią nie będę" (następną Top Madel") - co bardzo dobrze odzwierciedla karty.

Jej plusy: 10 buław: mimo zmeczenia i wymagań większej grupy osób dawała sbię radę.
minusy: 3 puchary => sprawiała wrażenie osoby, która się bawi, miło spędza czas, ale nie jest poważną rywalką. Reczej świetną osobą i dobra koleżanką...sympatyczna.

Byłam porażona trafnością kart. Po pierwsze dwie dziesiątki - koniec cyklu.
Odwrócony Rydwan - który już sam w sobie mówi o porażce i trudnościach. Myślę, że w życiu sobie poradzi, ale to był dla niej ciężki moment...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz