sobota, 8 stycznia 2011

Oui, cela peut sembler debile;) - pytania dziwne, nietypowe

Czyli dziwne pytania, które zadawaliście Tarotowi.
To dla mnie coś nowego i niesamowitego zarazem - idealny sposób żeby poznać poczucie humoru i "smaczek" kart jak i osoby która je czyta.

Pytanie na dziś: Jak Tarot pokaże osobę na "tronie" (nie wiem jak delikatniej napisać kibelek)

Odpowiedź:


- postawa siedząca w rękach żurnal,
- przestrzeń zamknięta dwoma kolumnami,
- biały czepek, mina - ewidentne skupienie!!!:)
- dodatkowo to Mag jest przed nią - Mag "działa, idzie", Kapłanka siedzi, myśli jest zajęta. 
Rozbawił mnie, ale zarazem okazał sie bardzo, bardzo celny. Kto wie, może do niego wróce;)
Mam jeszcze wspomnienia z 6 mieczy i Siłą, a jakie są wasze "zabawne karty"? 


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pytania hahah wiele uczą ;) Mi cesarz pokazuje ten ,,tron,,i czasem 4 monet;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie wpadłam na pomysł śmiesznych pytań ^^
    Ciekawa sprawa!

    A Twoja karta jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, ciekawe ;) Ja przetestowałam właśnie: Sprawiedliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. XD aż się pokuszę chyba o takie dziwne pytania ze swoim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam, im smieszniejsze pytanie tym bardziej zaskakujaca (ale trafna) odpowiedz.

    Sprawiedliwosc, z lotu ptaka:)

    I jeszcze to mi sie kojarzy, taki sam, wymowny obraz:
    http://4.bp.blogspot.com/_sLB9XnEWDNU/TOmGMAKoAxI/AAAAAAAAAyE/yzzE7Zqicr0/s1600/sharmHierophant.jpg

    Ania a jak wyglada Twoje 4denary? Jaka to tlia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem czemu mi wypadła Sprawiedliwość, jak wchodzę do toalety, to Zawsze moja kicia układa mi się pod stopami.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, dobre:) mnie psina pilnuje pod drzwiami

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, wyglad bloga bardzo ładny! :)
    A propos wpisu: 4 monet coill pokazała zepsuty kibelek, a mrgodot "rodzenie" kamieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sie ciesze, ze Ci sie podoba, bo to byl czysty przypadek - ale trafione...:)


    Czytalam ten watek, sama bym na to nie wpadla...

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. dodam tylko, ze mam nadzieje ze nowy wyglad nikogo nie odstraszy, zmiany byly potrzebne, te jednak nie byly kontrolowane.

    Na szkolke zagladam, mam mniej czasu, ale was odwiedzam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potocznie toaletę nazywamy "świątynią dumania" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Mystery, mam nadzieję że Ci się u mnie spodoba

    OdpowiedzUsuń