sobota, 29 stycznia 2011

Kredyt - szkic rozkładu

1. Kredyt przyznany przez bank:
2. Kwota niezbędna na sfinansowanie przedsięwzięcia:
3. Spłata kredytu z złotówkach   / inna waluta (dziś)
za 5 lat:
za 10 lat:
4. Jakość życia przy otrzymanym kredycie (dziś):
za 5 lat:
za 10 lat:
5. Zdolność finansowa A i B dziś:
za 5 lat:
za 10 lat:
6. Istniejące ryzyko (dziś):
za 5 lat
za 10 lat
7. Pomoc rodziny (czy możemy pożyczyć do rodziny bez odsetek jakąś minimalną część):
8. Możliwośc spłaty kredytu wcześniej:
9. Rada:

Za rok mniej więcej weźmiemy pierwszy i mam nadzieje ostatni kredyt, trzeba już dziś o tym pomyśleć więc na razie przygotowuje sobie szkic...:)

3 komentarze:

  1. Asiu.

    Kłaniam się.

    Szkic rozkładu jest interesujący, ale...
    prognozowanie w takiej sprawie jest, według mnie, dużym ryzykiem, ponieważ dotyczy długich okresów realizacji. A ponadto, z natury jestem bardzo ostrożny jeśli chodzi o zadłużanie się.
    Nie kładłem kart w sprawie kredytu, ale ogólnie - w sprawach finansowych - tak. Zwracam wtedy szczególną uwagę, oczywiście na Pentakle, ich ilość i oczywiście miejsce w rozkładzie. Jeśli ich ilość jest nieduża, to znaczy - 1 bądź 2, to według mnie, jest szczególną cenną wskazówką interpretacji rozkładu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    ez[o]

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesuje mnie coś konkretnego, z większą ilością pytań, tak żeby na przykład wprost nie pytać o pracę, ale żeby mieć głębszy wgląd. Nad rozkładem finansowym się zastanawiam, na razie wydaje mi się zbyt ogólny...i właśnie krótkoterminowy...choć pewnie masz rację, że tarot najlepiej się sprawdz w terminie do pół roku. I w takim wypadku...to jeszcze nie to.
    A kredytu się obawiam bardzo...ale inaczej...ciężki temat...

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram sie zrobic ten rozklad i finansowy(choc teraz o prace sie nie obawiam). I je porownam. Musze byc pewna, choc nic mi takiej pewnosci nie da. Kredyt to bardzo powazna sprawa. Cos "musi" dac mi wskazowke jak działać:)

    OdpowiedzUsuń