środa, 23 marca 2011

Mini tajemnice + mini rozkład

Dziekuje Krolowej Mieczy za zaproszenie do zabawy. Mam nadzieje, ze dobrze zrozumialam zasady gry;p


1. Kocham góry, siedzę sobie w Karpaczu
2. Cenię wolność wyboru i nienarzucanie swojego zdania innym
3. Wierze w duchy, poprzednie wcielenia. Lubię wszystko to co trzeba samemu odkryć
4. Jestem empirystką
5. Kocham przebywać w gronie moich przyjaciół
6. Chciałabym mieć przytulną chatkę i spokojną pracę
7. Lubię podróżować w towarzystwiem mojego narzyczonego
8. Lubię dobrą kuchnię. Czasem dodam od siebie jakieś przyprawy. Kiedyś zbierałam zioła i miałam fioła na punkcie zgrowego jedzenia, ale już mi przeszło.
9. Lubie słodycze, a Pablo podpowiada: E kochasz słodycze;)


Zapraszam do zabawy: Olę


P.S. A jeszcze mi się tak nasunęło, mini rozkład Tarotowy, zaczerpnięty ze Szkółki, pasujacy do tytułu wątku:
Tytuł: "Mój portret"

1. Mój wyglad :
2. Moj charakter :
3. Moje mocne strony :
4. Moje slabe strony :
5. Co powinnam w sobie zmienic :


Fajny do autoodkrywania:)

1 komentarz:

  1. Asiu, dziękuję za zaproszenie :)
    Zabieram się do uzewnętrzniania..

    OdpowiedzUsuń