czwartek, 9 stycznia 2014

wróżby na 2014

Boże jak tu pusto. Jak ja dawno tu nie byłam:). Stęskniłam się. Ale też za otwarciem bloga. Na razie postanowiłam tego nie robić. Planuję zabrać się za siebie głęboko dlatego nie będę go uwidaczniać. A co hakerzy mają, crakerów nie interesuje, gogle skorzystają? Who knows? Probably not - bo z czego? A do statystyk;) Jutro egzamin. Mam zamiar go zdać. Tyle się wydarzyło przez ten czas... No ale czas iść do przodu Postanowiłam zamiast 1karty, wyciągać po 3. A co, zaszaleję. Widzę w nich chronologię. Talia RW, nie odwracam. Próbuję sobie przypomnieć jak to było.

1. Praca Rycerz mieczy + ŚWIAT + VI buław
2.Finanse V buław + Mag + IV buław
3. Uczucia Giermek buław, X mieczy + IX buław
4. Zdrowie Sprawiedliwość + Wieża, Cesarzowa
5. Otoczenie Kochankowie + IX buław + Giermek mieczy
6. Dom, rodzina IV miecze, Siła, VIII denarów
7. Niespodzianki IX denarów, X mieczy, Koło fortuny
8. Co robić Siła, VIII denarów, X denarów
9. czego nie robić Rycerz mieczy, IX mieczy, Umiarkowanie
10. Rada VI mieczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz