niedziela, 11 grudnia 2011

ciekawe

"Koniec jesieni oraz zima - a w szczególności czas pomiędzy Samhain i Yule, który dla mnie samej jest okresem zawieszenia pomiędzy końcem starego, a początkiem nowego roku - jest tym czasem, kiedy swoją uwagę kierujemy w stronę Świata Podziemnego. I podobnie jak Bogini w wiccańskiej mitologii schodzi do podziemi, by ponownie powrócić na ziemię z odrodzonym Słonecznym Bogiem, tak i my schodzimy do swych własnych podziemi, by stawić czoło temu, co kryje się w ich ciemnościach i odnaleźć wewnętrzne światło."

wicca - religia czarownic
zrodlo: http://mojmira.blogspot.com/


chyba najtrudniejsze w tym wszystkim jest, ze ja uwazam ze moja ciemna strona jest silniejsza ode mnie i ze nie jestem jeszcze gotowa lub ze zwariuje. Boje sie tego bardzo wiec nie chce do tego dochodzic. Zbierac tylko co piaty smiec 10km od wysypiska;). Z drugiej strony nadal nie ufam sobie wystarczajaco i nie jestem zbyt pewna siebie, a przeciez to najpierw jest mi potrzebne. I nie wiem jaki jest ten swiat co jest prawda. Jesli chodzi o brudy z ktorymi chcialabym pracowac do swiat...
to
stres
to wampir numer jeden mojej podswiadomosci.
Czy stres jest zly? onmnie pilnuje, a ja juz radze sobie sama. Nie jest mi wiec juz potrzebny tak bardzo jak dawniej. Daje sobie rade.

Poradzisz sobie kochana)!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz