poniedziałek, 2 maja 2011

Rolki & Rower

Obstawiałam, że rolki w Tarocie to karta "Bawienie się" z Osho Zen Tarot. Dla początkujacych to klasyczna wywrotka: kobieta wygląda jakby zaraz miała runąć w drugą stronę - za bardzo się rozpędziła - (czerwień, pomarańcz nóg) za szybko jedną wyciągnęła, wywija rękami i za chwile

 upadnieale z drugiej strony jest całkowicie swobodna, więc na pewno sobie poradzi, zrobi taki ruch, że utrzyma równowagę. Grunt to się nie stresować i dać z siebie wszystko:).
Zresztą, kiedy się wywraca, kiedy dzieje się to czego się baliśmy, puszczają emocje i człowiek jest o niebo dalej, odpręża się i zaczyna się dobrze b a w i ć. Więc to dobre skojarzenie:).


Zapytałam Tarota jak widzi jazdę na rolkach: Dojrzałość (as denarów) dobre przygotowanie się do jazdy, mentalne i rzeczowe




Dana - moja siostra pożyczy mi sprzętu. Jedziemy w jakieś fajne, ustronne miejsce i testujemy.


Dwie karty:




Dzielenie się i Niech się dzieje => świetnie opisują nasz duet.

Królowa Kiji to moja siostra - od dłuższego czasu śmiga i jest zdecydowana - pożyczy mi sprzęt. W kwestii jazdy: nie jeździ rekreacyjnie. Ja jestem bardziej delikatna, strachliwa, ale czuje że mi się spodoba i dostosuje jazdę do moich możliwości. Jestem gotowa. A co mi tam:). Poza tym zdrowy i fajny sport. I nareszcie wytracający z równowagi i na świerzym powietrzu. Co prawda myślę, że te karty się gryzą...ale to nie przeszkadza, żeby siostra pokazala mi jak to się robi, żeby pomogła mi przełamać strach. Wiem, że sobie nie pojeździ, ale dla niej to też satysfakcja nauczyciela. Dla mnie pokonanie wewnętrznego krytyka. Rolki sięgają aż tak głęboko:)
Reader:

VI pucharow i III puchary. Jeszcze nie wiem czemu one. Świetna zabawa, powrót do dzieciństwa kiedy się sobą opiekowałyśmy. I chłopczyk na karcie wygląda jakby uczuł się jeździć, a dziewczynka go przytrzymywała.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. A to już po powrocie z rolek:
idealny obraz początkującego rolkarza:

2 denary RW

- próba utrzymania równowagi gdy się ma rolki pierwszy raz na nogach,
- balans i przenoszenie równowagi to z jednej na drugą nogę
- stopy ustawione w kształcie litery V
- jedna prowadzi, drugą się odpycha, a potem na przemian
- kolana ugięte
denary - kółka - rolki, sprawiające "zachwianie'':) super:)

a to już jak uspokoi się wewnętrznie i panuje nad tym co robi, nad nogami, nad rękami:

Umiarkowanie RW

kiedy odkryje zaawansowanego rolkarza w sobie to dodam zdięcie karty:)

Powiem szczerze: kocham to!!!! Trzy razy się wywróciłam, jechałśmy 2km w jedną stronę, 2 w drugą. Miodzio:)

na marginesie dopisuje jak pokazuje mi się stary, ukochany rower:
Koło + Rydwan = czyli koła i rama rowaru, fajnie pokazane. I od Ciebie zależy gdzie i jak pojedziesz
ale też wypadała mi  Gwiazda czy Siła



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz