sobota, 10 września 2011

BSDistrib i moje marzenia o pozostaniu

1. Stan umysłu: 8 mieczy

Wielgachny strach. Chcę tam być, ale ciągle mi uświadamiają ze to na zastępstwo Izy i już nie mówią, że może będzie propozycja rozszerzenia. Zawsze jak przedstawiaja propozycje to mamia, a potem wychodza ich prawdziwe mysli. Może też chcą zobaczyć czy się sprawdzę,a może maja to gdzieś...no nic, czuję, że w tej kwestii nie mam nic do powiedzenia

2. wpływy zewnętrzne: królowa mieczy

Na pewno nie będzie kierować się sympatia. Myśli chłodno, nie pała uczuciem. Ogólnie zimno i dystans, plus obserwacja ile potrafię i jak wypadają moje statystyki

3. wpływy współpracowników: 4 buław

odnajdę się tam, to będzie stanowisko dla mnie, poczuje się jak w domu (jak już mnie wszyscy wysprawdzają, łącznie z kilentami)

4. emocje: król kielichów

jestem zakochana i nie widze tego co sie dzieje. Tylko ja tak tańcze i kocham, życie nakazuje się opanować, ale ja nie myśle rozumem. Dam z siebie wszystko, a potem mnie pochowią w trumnie choć as oznacza szanse lub nowa przygodę i serio myslę, że znów mnie gdzieś poniesie............)

5. szanse, możliwości: as buław

wiekszy mus poszukiwan, nauki przez dzialanie. Chwycenie spraw w swoje rece

6. wyzwania, które przede mną staną: głupiec

nie mam na nie wpływu i wszystko się może wydarzyć. Na te właśnie wydarzenia muszę się otworzyć i właśnie brnąć ufnie mimo, że królowa mieczy się śmieje ze moich marzeń

7. To czego pragnę: arcykaplanka

wiedzy
chce poznać wiedzę niedostępną ludziom w FO. Chce byc informatykiem praktykiem. Samoukiem

8. czynniki lub osoby niesprzyjające mi: rycerz mieczy

Ja sama, mogę rzucać sobie kłody pod nogi. Moje zachowanie? Albo sama informatyka. Przeciez....

9. to co sprzyja: mag

jestem cholernie madrą i kreatywna, jak o czymś silnie myslę to znajduje odpowiedzi jestem kreatorem mojego życia i nie boje sie nowych wyzwan (no to patrz punkt ;). Jestem ponad wydarzenia, jestem wstanie je okielznac...

10. mocne strony osobowosci, talenty, uzdolnienia: 4 puchary

no wlasnie nie wiem. Dobrze ze czuje ze to wykorzystywanie i nie mam zludzen, moze przez to nie bedzie tak bolalo. Albo bedzie bardzo bolalo, ale bede mogla powiedziec ze to przewidzialam

11. wynik po 3mies: as kielichow

nowa milosc, nowe zajecie, nowe spoijrzenie
zresztą za 3 miechy nadal nie będą wiedziec co ze mna zrobic i za 3 miechy nadal bede czuc ze moze sie udac. Moge sie na to nawet bardziej otworzyc
Kocham ta prace.
Mimo ze jej nie znam


-----
5.11.2011
w zeszlym tyg czesto plakalam i to byl ciezki czas. Okazalo sie, ze Sylwia tez jest w ciazy i beda kogos musieli jeszcze wziac - Asie F i seniorke, która mnie zastępuje wpisali. No i przerazilam sie Asia. Bo jak ja wezma. Nie chce mi sie juz pisac
Glupiec

1 komentarz:

  1. po bardzo długim czasie okazało się jednak, że są miejsca dla nas. Po półtora roku (jakoś tak) zostałam w ekipie. Ale dużo przeszłam. Mimo, że byłam najlepsza w ekipie to pierwsza do wywalki bo na zastępstwie.
    Jednak gdybym mniej się tym przejmowała to lepiej bym na tym wyszła. Ułożyć się ułożyło, a ja panikowałam

    OdpowiedzUsuń